$type=slider$snippet=hide$cate=0$show=home

|ΕΠΙ ΤΡΟΧΑΔΗΝ_$type=grid$count=5$snip=0$show=home

Ο Vinales υπέγραψε νωρίς


 ...όσο ο Jarvis επιχειρεί να τακτοποιήσει εγκαίρως τα του οίκου του... 



Για όσους είχαν αμφιβολίες αν ο Vinales θα παραμείνει στην Yamaha, η απάντηση δόθηκε νωρίς δια χειλέων Jarvis.
Ακολουθώντας την ίδια τακτική με αυτή του 2018, η Yamaha έλυσε τα θέματα νωρίς – νωρίς, δεδομένης της παραφιλολογίας για το μέλλον του αναβάτη που αναπτυσσόταν προσφάτως στο διαδίκτυο, και ανακοίνωσε την επέκταση του συμβολαίου της με τον Maverick έως το τέλος του 2022.

Ο Lin Jarvis έχει αποδείξει επανειλημμένως ότι είναι ένας ιδιοφυής χειριστής των εξελίξεων σε περιβάλλον κινούμενης άμμου (όπως είναι αυτό του MotoGP). Η ολιγωρία των «μπλε» σε τεχνολογικό επίπεδο κατά την διάρκεια της τελευταίας τριετίας δημιούργησε ανασφάλειες και έντονο προβληματισμό στα επιτελεία των ομάδων τους, ενώ παραλλήλως ενεθάρρυνε τις βλέψεις των ανταγωνιστών για την απόκτηση του ταχύτατου ισπανού.

Ήταν πολλές οι φορές που ο Lin ήλθε σε δικαιολογημένη αντιπαράθεση με τους ιθύνοντες του εργοστασίου αφού το αγωνιστικό του τμήμα πελαγοδρομούσε μεταξύ πλαισίων και αεροδυναμικών βοηθημάτων, όταν ο «γέροντας» έσκουζε για ηλεκτρονικά και περισσότερους ίππους, ενώ ο Vinales «απέλυε» τον εξαιρετικό μηχανικό του Forcada…

Το σοκ (και κατ’ επέκτασιν η λύτρωση) προέκυψε όταν «πήρε μπρος» ο περσινός rookie Fabio Quartararo από τον δεύτερο κιόλας αγώνα της Αργεντινής. Η συνολική συγκομιδή για το 2019 του πρωτάρη Fabio ήταν πέντε «δεύτερες», δύο «τρίτες», έξι pole positions, ταχύτερο γύρο στον πρώτο του αγώνα (Losail), 192 βαθμοί, πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα και φυσικά ανεδείχθη ο rookie της χρονιάς (100 βαθμούς εμπρός από τον δεύτερο Joan Mir!!).

Ο άνθρωπος ταρακούνησε τα λιμνάζοντα νερά.
Τα μέλη της εργοστασιακής ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των αναβατών, έξυναν το κεφάλι τους αναλύοντας στροφή με στροφή την τηλεμετρία του ζωηρού γάλλου…
Και φυσικά, κουβέντα προς τα έξω ότι ο Quartararo συμμετείχε με το πλαίσιο του 2015 (όταν Vinales και Valentino άλλαζαν αεροδυναμικά «κοστούμια» και δοκίμαζαν πλαίσια κάθε φορά που κοιτούσαν το ρολόι τους)!

Ξελαρυγγιαζόταν ο άμοιρος ο Neil Spalding στα μικρόφωνα του motogp.com (όταν τον καλούσαν να εξηγήσει τα νέα τεχνολογικά καλούδια των εργοστασιακών ομάδων) ότι ο Fabio ήταν η ζωντανή απόδειξη για τον λανθασμένο δρόμο που ακολουθούσαν οι «μπλε», αλλά ποιος τον άκουγε (των δημοσιογράφων συμπεριλαμβανομένων)… Αναφέρθηκε επανειλημμένως στο πλαίσιο του 2015, όμως και οι ίδιοι οι παρουσιαστές (Steve Day και Matthew Birt) το «έκαναν γαργάρα»…

Κάπως έτσι «πήραν φωτιά τα μπατζάκια» των ιθυνόντων στο εργοστάσιο και ξεκίνησε ένας μαραθώνιος εξελίξεων στο β’ εξάμηνο του 2019, κατά την διάρκεια του οποίου ήλθαν τα πάνω – κάτω. Επιστρατεύτηκαν προγραμματιστές ικανότατοι, ενισχύθηκαν οι δύο ομάδες με τεχνικό προσωπικό, άλλαξε ο crew chief του Valentino και δόθηκε βαρύτητα στην αύξηση των δυνατοτήτων του κινητήρα από τους μηχανολόγους του εργοστασίου. Τα αποτελέσματα θα φανούν στους πρώτους αγώνες του νέου πρωταθλήματος.

Ο επικεφαλής του project Takahiro Sumi, σε πρόσφατη συνέντευξή του, εμμέσως παραδέχτηκε το αλαλούμ των προηγούμενων ετών, δήλωσε ότι ακόμη κάτι τους διαφεύγει και σκιαγράφησε τις αναβαθμίσεις στον νέο κινητήρα, που αφορούν την βελτιστοποίηση της επιτάχυνσης στις εξόδους των στροφών (η οποία είχε ήδη βελτιωθεί το 2019) και της παραγόμενης ιπποδύναμης στο ανώτατο επιτρεπτό (από τον εν σειρά κινητήρα) όριο, υπενθυμίζοντας την αδυναμία να αγγίξουν την ισχύ ενός V κινητήρα.

Στο μεταξύ ο Jarvis κόβει και ράβει…
Εν όψει της αλλαγής βηματισμού φρόντισε να διασφαλίσει νωρίς – νωρίς τη θέση του Vinales και εκ των διαρροών φαίνεται ότι οι διαβουλεύσεις του με τον Valentino έχουν ενταθεί…
Δεν είναι τυχαίο ότι (εν αντιθέσει με το παρελθόν) φέτος η δορυφορική ομάδα (Petronas) θα τροφοδοτηθεί με Μ1 του 2020 και (το κυριότερο) ο Rossi σε συνέντευξή του άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μετακινηθεί στην Petronas. Αυτά θα αποφασιστούν έως το Mugello, όταν ο ιταλός αναβάτης αποφασίσει εάν θα συνεχίσει ή όχι την πολυετή καριέρα του, αναλόγως των δυνατοτήτων της νέας Μ1 αλλά και των επιδόσεών του…

…Άλλωστε φέτος ο συναγωνισμός αναμένεται σημαντικά εντονότερος.


ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

03. Sepang Test,1,100. Καλεντάρι,1,103. Αναβάτες,4,103.12 Maverick Vinales,1,103.20 Fabio Quartararo,1,103.93 Marc Marquez,1,103.99 Jorge Lorenzo,1,104. Ομάδες,3,104.02 Monster Energy Yamaha,3,105. Αποτελέσματα,1,106. Βαθμολογίες,1,2016,60,2017,1,2019,1,Αρχείο,62,Διάφορα,1,Ειδήσεις,3,Προσφάτως,4,Πρωτάθλημα,4,Action,1,Isle of Man,5,Modus Viventi,4,Race O' Clock,5,Sepia,7,Tech,4,
ltr
item
Moto - Press 2020: Ο Vinales υπέγραψε νωρίς
Ο Vinales υπέγραψε νωρίς
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUwA078C81sfFDuFOZtO1AhTpuhWWZQRRorLHwl9m5lAU6q_hjfDsedieEJsyWDvr-1NWB_IwuTXI9h-rm7aWvL8wO0KqyV5vOizGpYyu0tVFFoHlGzyA_6m_CMcN4XKomV_PiPQyZcSdN/s1600/2020_Vinales_Signs.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUwA078C81sfFDuFOZtO1AhTpuhWWZQRRorLHwl9m5lAU6q_hjfDsedieEJsyWDvr-1NWB_IwuTXI9h-rm7aWvL8wO0KqyV5vOizGpYyu0tVFFoHlGzyA_6m_CMcN4XKomV_PiPQyZcSdN/s72-c/2020_Vinales_Signs.jpg
Moto - Press 2020
https://motopress-2016.blogspot.com/2020/01/vinales.html
https://motopress-2016.blogspot.com/
https://motopress-2016.blogspot.com/
https://motopress-2016.blogspot.com/2020/01/vinales.html
true
1843539384645889206
UTF-8
Φορτώθηκαν Όλες οι Αναρτήσεις Δεν βρέθηκαν σχετικές αναρτήσεις ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Διαβάστε περισσότερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δείτε τα όλα ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις που να πληρούν τα κριτήρια που θέσατε Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουαρίου Φεβρουαρίου Μαρτίου Απριλίου Μαίου Ιουνίου Ιουλίου Αυγούστου Σεπτεμβρίου Οκτωβρίου Νοεμβρίου Δεκεμβρίου Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαίου Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Χθες $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago πάνω από 5 εβδομάδες Ακόλουθοι Ακολούθησε THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy