Ο Casey και πάλι στο προσκήνιο...
Πρώτη με τρεις Ιουλίου η Ducati έχει την ετήσια γιορτή της (World Ducati Weekend), η οποία θα οργανωθεί στην πίστα του Misano.
Καλεσμένος (φυσικά) ο Casey Stoner (λείπει ο Μάης απ’ την Σαρακοστή;)…
…Μόνον που ο αυστραλός έφθασε δύο ημέρες νωρίτερα και την Τετάρτη το πρωί μπήκε στο Misano για να δοκιμάσει (για πρώτη φορά) την ίδια μοτοσυκλέτα που οδηγούν οι δύο Andrea.
Τις δοκιμές θα συνεχίσει για δεύτερη ημέρα, σήμερα Πέμπτη και δεν έχει γνωστοποιηθεί τι ακριβώς δοκιμάζει. Στο πλάι του και ο Michele Pirro, ο οποίος έχει εξελιχθεί σε πολυεργαλείο της Ducati.
Πάντως γεγονός είναι ότι ο Stoner, για πρώτη φορά φέτος, δοκιμάζει την updated 2016 και, όπως αναμενόταν, δεν ανακοινώθηκαν ούτε χρόνοι, ούτε τι ακριβώς δοκιμάζει.
Έχει ήδη προγραμματισθεί να συμμετάσχει και στις δοκιμές του εργοστασίου στο Red Bull Ring στην Αυστρία, αμέσως μετά τον αγώνα στο Sachsenring, στις 19 και 20 Ιουλίου.
Στο test αυτό θα είναι παρούσες όλες οι ομάδες πλην της Honda.
Την ίδια ώρα, στην ίδια πίστα παίρνει το βάπτισμα του πυρός στη μεγάλη κατηγορία ο Sam Lowes, ο οποίος δοκιμάζει την Aprilia του 2016. Ουσιαστικώς δεν δοκιμάζει…
…αλλά προσαρμόζεται στα εντελώς νέα γι’ αυτόν δεδομένα. Δηλαδή μαθαίνει τα Michelin και φυσικά τους carbon δίσκους.
Φαίνεται ότι ο Lowes τα κατάφερε μια χαρά στην πρώτη αυτή προσπάθεια προσαρμογής, κρίνοντας από τις δηλώσεις του Romano Albesiano στο gpone:
«Σήμερα ήταν μια πολύ ιδιαίτερη ημέρα, αφού μιλάμε για έναν νεαρό αναβάτη που δεν έχει οδηγήσει μοτοσυκλέτα ισχυρότερη από μια 600 και που ποτέ δεν έχει δοκιμάσει carbon δίσκους, όπως και πολλά άλλα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μιας MotoGP. Ήταν εντυπωσιακό να βλέπεις πόσο γρήγορα προσαρμόστηκε στη νέα μοτοσυκλέτα και την ίδια στιγμή εξεπλάγην από την απίστευτη μεθοδικότητά του στην αντιμετώπιση διαφόρων θεμάτων.
Δεν μπορούσε να πάει καλύτερα.
Έκπληκτος από την σχολαστικότητά του!
Ο Sam είναι ένας καπετάν φασαρίας και ο τρόπος που κάνει κάποια πράγματα αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα του, αλλά όταν υπάρχει δουλειά που πρέπει να γίνει, τότε είναι σοβαρός και αποφασισμένος, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που μας οδήγησε στο να βασιζόμαστε σε αυτόν για την επόμενη σεζόν».
Στις δοκιμές ήταν παρών και ο test rider της Aprilia, ο Mike Di Meglio, του οποίου η δουλειά ήταν φυσικά εντελώς διαφορετική.
Δοκίμασε νέα τμήματα του πλαισίου και δόθηκε βαρύτητα στα ηλεκτρονικά. Ειδικότερα, οι προσπάθειες του τεχνικού επιτελείου επικεντρώθηκαν στην τελειοποίηση μιας νέας μεθόδου ελέγχου της ροπής του κινητήρα (αχαχούχα! Τορσιόμετρο σε νέες περιπέτειες…).
Δοκιμάστηκε στο Assen, όμως τα αποτελέσματα για τους Alvaro και Bradl ήταν αντιφατικά. Γενικότερα, σ’ αυτό το διήμερο test γίνονται μικροβελτιώσεις και όποιες απ’ αυτές τελειοποιηθούν, θα χρησιμοποιηθούν στο Sachsenring.
ΣΧΟΛΙΑ