$type=slider$snippet=hide$cate=0$show=home

|ΕΠΙ ΤΡΟΧΑΔΗΝ_$type=grid$count=5$snip=0$show=home

Ένα από καρδιάς ευχαριστώ...



Προσφάτως, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω έναν καταπληκτικό άνθρωπο, τον Giorgio, ιταλό στην καταγωγή (από την Σαρδηνία), ο οποίος κατοικεί μόνιμα στη Μάλαγα.

Ο Γιώργος είναι απ’ αυτούς τους τύπους που γνωρίζουν για την τεχνολογία του MotoGP περισσότερα από εκατοντάδες δημοσιογράφους του χώρου. Κατά καιρούς καταγράφει στο ιστολόγιό του θέματα που τραβούν την προσοχή του, τα εξηγεί και στην συνέχεια, βάσει των εκτιμήσεών του, προβλέπει. Εννέα στις δέκα φορές επαληθεύεται. Είναι ο άνθρωπος που θα έπρεπε απαραιτήτως να συμπεριλαμβάνεται στο staff οποιουδήποτε σημαντικού ΜΜΕ που ασχολείται με το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας.

Μιλώντας μαζί του τους τελευταίους μήνες και αναλύοντας την επικαιρότητα έμαθα πολλά. Κυρίως για τις μοτοσυκλέτες του MotoGP, αλλά και για μερικές από τις προσωπικότητες που εργάζονται πυρετωδώς στα paddocks για να επιτύχουν το μέγιστο αποτέλεσμα.

Όταν ο Vale και ο Lorenzo τίναξαν στον αέρα τους κινητήρες τους και τα ερωτηματικά πλανιόνταν στον αέρα, ο Γιώργος μεσολάβησε για να παραλάβω από έναν άνθρωπο που πραγματικά θαυμάζω κι αγαπώ την γραφή του, τον David Emmett, τη λίστα των «σφραγισμένων» κινητήρων που χρησιμοποιεί ο κάθε αναβάτης.

Ο Emmett ανήκει σ’ εκείνη την κατηγορία των δημοσιογράφων, της οποίας τα μέλη είναι λιγοστά παγκοσμίως…
…Γράφει πάντα αυτό που πιστεύει και οι πληροφορίες που μεταδίδει είναι διασταυρωμένες και «δεμένες» από σαράντα μεριές. Η αγκιτάτσια, η παραπληροφόρηση και το «δημοσιογραφικό πασάλειμμα» αποτελούν τους θανάσιμους εχθρούς του.

Στις 20 Μαρτίου του 2016, ο David Emmett έκλεισε δέκα χρόνια στο ρεπορτάζ για το MotoGP.
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλοί από τους αναγνώστες του είναι το πώς ξεκίνησε η δημοσιογραφική του περιπέτεια στους αγώνες ταχύτητας.

Πέραν των θιασωτών του MotoGP, ο David είναι ο αρθρογράφος που κατ’ αρχήν διαβάζεται από όλους σχεδόν τους συμμετέχοντες στον θεσμό (αναβάτες, μηχανικούς, team managers, δημοσιοσχεσίτες, δημοσιογράφους και πάει λέγοντας) και η επιρροή των όσων γράφει είναι τεράστια…

Πρέπει να σημειωθεί ότι ουσιαστικώς είναι ο πρώτος «ηλεκτρονικός» δημοσιογράφος του MotoGP (των «νέων Μέσων» όπως αρέσκεται να τα αποκαλεί η Dorna) με την έννοια του δημοσιογραφούντος στο διαδίκτυο.
Αυτός ήταν και ο πρώτος που διαπιστεύτηκε ως εκπρόσωπος ηλεκτρονικού Μέσου.

Σήμερα, μια ολόκληρη γενιά ηλεκτρονικών μέσων θα πρέπει να ευχαριστούν τον Emmett, ο οποίος με την δουλειά του κατέστησε σημαντικά ευκολότερο να διαπιστεύονται δημοσιογράφοι από ιντερνετικά portals, γεγονός που βοήθησε στην αμεσότερη ενημέρωση του «παγκόσμιου θεατή».

Όπως, δε, αναφέρουν οι συνάδελφοί του στο Press Room, η διαδικασία της ενημέρωσης δεν τελειώνει, εάν προηγουμένως δεν έχει υποβάλλει τις δικές του «πιπεράτες» ερωτήσεις στους αναβάτες.

Η σελίδα του MotoMatters στο διαδίκτυο αποτελεί την επιβεβαίωση ότι η on line δημοσιογραφία μπορεί να είναι το ίδιο αυστηρή και διορατική όσο η έντυπη ενστερνίζεται…
…ο δε David είναι η ζωντανή απόδειξη ότι υπάρχουν έντιμοι τρόποι να βγάζει κανείς το ψωμί του, χωρίς απαραιτήτως να υποκύπτει στον ελάχιστο κοινό παρανομαστή (αν με εννοείτε)…
…παρ’ όλο που η πλειοψηφία της διεθνούς δημοσιογραφίας διατυπώνει την άποψη ότι αυτό είναι αδύνατον να συμβαίνει…
…Ότι είναι ανέφικτο…

Jensen Beeler (αριστερά) - David Emmett
Κάπως έτσι τον σκιαγραφεί ο Jensen Beeler (διαπιστευμένος και αυτός δημοσιογράφος) στο δικό του site, το asphalt and rubber, ο οποίος δημιούργησε μαζί με τον Emmett τα τρία «P», δηλαδή το Paddock Pass Podcast…
… σε ελεύθερη μετάφραση «διαδικτυακή ραδιοφωνική μετάδοση των διαπιστευμένων», κατά την διάρκεια της οποίας λέγονται, μετά από κάθε αγώνα, αυτά που δεν θα ειπωθούν ποτέ από τις επίσημες τηλεοπτικές μεταδόσεις απανταχού της γης.

Ο ίδιος ο David, σ’ ένα εξαιρετικό του κείμενο για τα δέκα χρόνια λειτουργίας του motomatters, έγραψε ότι, ουσιαστικώς, το portal του δημιουργήθηκε με την πρόθεση να γράψει για την πολιτική, τη φιλοσοφία, και κάθε είδους «ευγενή θέματα» (όπως τα χαρακτηρίζει), παρέμενε όμως τρομακτικά κενό μέχρι την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου του 2006…
…Τότε ήταν που είχε την φαεινή έμπνευση (και από «καθαρό πανικό» όπως ο ίδιος αναφέρει) να γράψει μια προεπισκόπηση του MotoGP για την σεζόν που πλησίαζε…

…Και «Ώ! του θαύματος» η ανταπόκριση από τους αναγνώστες υπήρξε εντυπωσιακή. Αυτό ήταν που τον ενεθάρρυνε να εμβαθύνει σταδιακά στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας και βήμα – βήμα να μεγαλώνει δημιουργώντας ένα νέο ύφος και ήθος δημοσιογραφίας στον χώρο του μηχανικού σπορ.

Στο προαναφερθέν κείμενό του δεν παραλείπει να ευχαριστήσει έναν – έναν ονομαστικώς τους ανθρώπους που τον βοήθησαν σ’ αυτήν την δεκάχρονη εντυπωσιακή του πορεία, καθορίζοντας μάλιστα το είδος της προσφοράς ενός εκάστου εξ’ αυτών.
Ωστόσο, ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην σύζυγό του…
«Πάνω απ’ όλα είμαι ευγνώμων στην σύζυγό μου. Χωρίς αυτήν δεν θα υπήρχε Motomatters. Η αμέριστη στήριξή της και η υπομονή της κατέστησε δυνατή την δημιουργία του. Εάν πραγματικά αγαπάτε το portal, τότε της οφείλετε ένα μέρος της ευγνωμοσύνης»…
…έγραψε επί λέξει ο David στον «απολογισμό» της πρώτης δεκαετίας…

Και κάτι τελευταίο, αλλά εξαιρετικά σημαντικό. Ο Emmett έχει επιτύχει το ακατόρθωτο. Η δουλειά του υποστηρίζεται οικονομικά από τους ίδιους τους αναγνώστες του. Υπό μορφή δωρεών ή συνδρομών…
Το αντίτιμο είναι η ανεξάρτητη γραφή του…
Δηλαδή, η ψυχή του…

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς και δημοσίως τον David για την βοήθειά του, την οποίαν μάλιστα δεν είχε ουδεμία υποχρέωση να μου παράσχει…
…Ο άνθρωπος ούτε καν με γνώριζε…
Προφανώς όμως διαθέτει μνήμη και δεν ξεχνά τις δυσκολίες του δικού του ξεκινήματος…

Ειλικρινώς τον ευχαριστώ.
Τζαννής Χαλκούσης


ΣΧΟΛΙΑ

BLOGGER: 1

Όνομα

03. Sepang Test,1,100. Καλεντάρι,1,103. Αναβάτες,4,103.12 Maverick Vinales,1,103.20 Fabio Quartararo,1,103.93 Marc Marquez,1,103.99 Jorge Lorenzo,1,104. Ομάδες,3,104.02 Monster Energy Yamaha,3,105. Αποτελέσματα,1,106. Βαθμολογίες,1,2016,60,2017,1,2019,1,Αρχείο,62,Διάφορα,1,Ειδήσεις,3,Προσφάτως,4,Πρωτάθλημα,4,Action,1,Isle of Man,5,Modus Viventi,4,Race O' Clock,5,Sepia,7,Tech,4,
ltr
item
Moto - Press 2020: Ένα από καρδιάς ευχαριστώ...
Ένα από καρδιάς ευχαριστώ...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtH2G7rXh_qvcEVjwKSAntNbcyeF-UVrkP8eCxNjP9p-YAcJZjhpbpJE9zrXxPQGTS0fVYpKeXtvpEdnwjJKE4D2FQmRKnybwNxx5znh62OYv3QmZH9rHLzbNbJlX9nLIsX93rqV_5gyg/s640/David1.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtH2G7rXh_qvcEVjwKSAntNbcyeF-UVrkP8eCxNjP9p-YAcJZjhpbpJE9zrXxPQGTS0fVYpKeXtvpEdnwjJKE4D2FQmRKnybwNxx5znh62OYv3QmZH9rHLzbNbJlX9nLIsX93rqV_5gyg/s72-c/David1.png
Moto - Press 2020
https://motopress-2016.blogspot.com/2016/06/blog-post_10.html
https://motopress-2016.blogspot.com/
https://motopress-2016.blogspot.com/
https://motopress-2016.blogspot.com/2016/06/blog-post_10.html
true
1843539384645889206
UTF-8
Φορτώθηκαν Όλες οι Αναρτήσεις Δεν βρέθηκαν σχετικές αναρτήσεις ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Διαβάστε περισσότερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δείτε τα όλα ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις που να πληρούν τα κριτήρια που θέσατε Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουαρίου Φεβρουαρίου Μαρτίου Απριλίου Μαίου Ιουνίου Ιουλίου Αυγούστου Σεπτεμβρίου Οκτωβρίου Νοεμβρίου Δεκεμβρίου Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαίου Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Χθες $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago πάνω από 5 εβδομάδες Ακόλουθοι Ακολούθησε THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy